K-Lite Codec Pack 6.9.0 Full + Mega
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


K-Lite Codec Pack Full 6.9.0 + Mega  مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

 قابلیت های کلیدی نرم افزار K-Lite Codec Pack Full 6.9.0:
- توانایی پخش 99% از انواع فرمت های صوتی و تصویری
- به روز بودن Codec ها
- حجم کم و سبک بودن Player
- نمایش زیرنویس
- و ...

 



K-Lite Codec Pack 6.8.0 Full + Mega
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



K-Lite Codec Pack Full 6.8.0 + Mega  مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...



GOM Encoder 1.0.0.39
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


GOM Encoder 1.0.0.39 ابزاری است قدرتمند که با پشتیبانی از فرمت های مختلف امکانم نمایش فیلم های مورد نظرتان را در هر دستگاهی اعم از آیفون ، آی پد ، PSP ، تلفن های همراه ،‌ کنسول های بازی ، پلیرهای قابل حمل و سایر دستگاه های مشهوری که هر روز از آن استفاده می کنید ، در اختیارتان قرار می دهد . فرمت های محبوبی نظیر MKV ، AVI ، MP4 ، FLV ، WMV/ASK ، OGM ، ۳GP ، MP3 تنها نمونه هایی هستند از از خروجی هایی که می توانید برای فیلم ها و ویدیو های خود تعیین کنید . حجم نسبتا کم و نام سازنده ای که این نرم افزار به همراه خود یدک می کشد ، هر فردی را برای تجربه و کار با آن وسوسه می کند .


قابلیت های مهم GOM Encoder 1.0.0.39 :
- امکان استفاده از پردازشگر های چند هسته ای برای افزایش سرعت پروسه
- استفاده از تابع Screencap برای تهیه عکس های مختلف از یک فایل ویدیویی
- تهیه ی عکس  خودکار از ویدیو ها برای استفاده در پیش نمایش
- امکان چسباندن چندین فیلم به یکدیگر و ذخیره در یک فایل
- در اختیار داشتن تنظیمات خروجی پیشرفته
- قابلیت استخراج صدا از فایلهای ویدیویی در قالب های MP3 یا AAC
- پشتیبانی از فایلهای زیرنویس خارجی (‌SRT و SMI)
- بریدن بخش های دلخواه از یک فیلم
- اضافه کردن افکت های متفاوت برای افزایش زیبایی
- امکان اضافه کردن متن یا لوگو به عنوان واترمارک بر روی فایلهای خروجی
- و …

 



XP Codec Pack 2.5.1 کدک های تصویری برای ویندوز ایکس پی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


XP Codec Pack نام ابزاری است که شامل تممای نرم افزار های codec و برنامه های مربوط به آن می شود. codec چیست؟ بعضی از تصاویر و فرمت های تصویری که دارای حجم بالا می باشند قبل از انتشار توسط سازندگان تصاویر و تهیه کنندگان آن فایل تصویری توسط نرم افزارهای مختلفی که مجموعه کلی آن ها Codec می گویند به اصطلاح کد و فشرده می شوند. در این حالت حجم فایل های تصویری کاهش پیدا می کند بدون آنکه از کیفیت تصویر کم شود. برای پخش این گونه فایل های تصویری نیاز به برنامه هایی می باشد که تصاویر را در سیستم نشان داده در غیر این صورت ممکن است در هنگام پخش تصاویر دچار مشکلاتی شوید ، مشکلاتی نظیر پخش صدای فیلم بدون تصویر که احتمالا تا بحال با آن روبه رو شده اید.
همچنین در این pack ابزار دیگری نیز موجود است. ابزاری مانند پخش کننده های فرمت های Divix که امروزه اکثر فیلم ها در این نوع فرمت خاص که از توابع فرمت AVI می باشد به بازار عرضه می شوند. به کمک فناوری divix شما می توانید یک فیلم با مدت زمان 2 ساعت را در یک cd داشته باشید.




Real Alternative 2.0.2
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Real Alternative 2.0.2 به شما کمک می‌کند تا بدون این‌که نرم‌افزار RealPlayer را روی کامپیوترتان نصب کرده باشید بتوانید فرمتهای مخصوص این برنامه را با مدیا پلیرها پخش کنید. برخی از فایل‌های ویدیویی و صوتی که نرم‌افزار RealPlayer می‌تواند آن‌ها را اجرا کند عبارتند از :
(.ra .rpm), RealVideo (.rm .ram .rmvb), RealText (.rt), and ReadPix (.rp)
این نرم افزار شامل پلاگینهای لازم برای مرورگرهای اینترنتی است که این ویژ ه گی به شما امکان می دهد تا فیلم های مورد علاقه تان را بر روی صفحات وب مشاهده نمایید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به سادگی و زیبایی و کم حجم بودن آن اشاره کرد.



دانلود کدک معروف CCCP 2010-05-21 Beta
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


 

 

CCCP Codec یکی از قویترین و کاملترین کدکهای موجود است.

برخی از امکانات این نرم افزار:

- نمایش فایل های AVI ، MKV ، MP4 ، OMG و …
- پخش انواع فایل های صوتی
- دارای ۲ پلیر مخصوص
- تنظیمات نوع نمایش
- تنظیمات زیر نویس برای پخش
- هماهنگ با اکثر پلیر های موجود
- و چندین امکان متفاوت و کاربردی دیگر …

 



Win7codecs 2.7.3 کدک مورد نیاز ویندوز 7
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


Win7codecs - مجموعه ای کامل از کدک های مورد نیاز ویندوز سون

Win7codecs 2.7.3 پخش بدون دردسر فیلم های DVD و فایل های صوتی کد شده در ویندوز 7 . یکی از مواردی که برای اکثر کاربران کامپیوتر تاکنون مشکلات زیادی بوجود آورده اند کدک هاهستند کدک ها معمولا توسط یک پک عرضه میشوند که با نصب کردن این پک شما بدون هیچ دردسری و بدون هیچ تنظیمات خاصی قادر خواهید بود که در نرم افزارهایی که فایلهای مورد نظر شما را نمایش نمیدادند فایلهای خود را به راحتی تماشا کنید با نصب این پک فایلهای شما در تمامی نرم افزارها به فایلهای قابل پخش تبدیل خواهند شد این پک یک نرم افزار نیست بلکه به نرم افزار های پخش چند رسانه ای (Multi Media) کمک میکند که تمامی فایلهای صوتی و تصویری شما را نمایش دهد



Vista Codec Package 5.8.9 کدک های مورد نیاز ویندوز ویستا
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Vista Codec - مجموعه ای کامل از کدک های مورد نیاز ویندوز ویستا Vista Codec Package 5.8.9 نام ابزاری است که شامل تمامی نرم افزار های codec و برنامه های مربوط به آن می شود. codec چیست؟ بعضی از تصاویر و فرمت های تصویری که دارای حجم بالا می باشند قبل از انتشار توسط سازندگان تصاویر و تهیه کنندگان آن فایل تصویری توسط نرم افزارهای مختلفی که مجموعه کلی آن ها Codec می گویند به اصطلاح کد و فشرده می شوند. در این حالت حجم فایل های تصویری کاهش پیدا می کند بدون آنکه از کیفیت تصویر کم شود. برای پخش این گونه فایل های تصویری نیاز به برنامه هایی می باشد که تصاویر را در سیستم نشان داده در غیر این صورت ممکن است در هنگام پخش تصاویر دچار مشکلاتی شوید ، مشکلاتی نظیر پخش صدای فیلم بدون تصویر که احتمالا تا بحال با آن روبه رو شده اید.

 



K-Lite Codec Pack 6.7.0 Full + Mega
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


K-Lite Codec Pack Full 6.7.0 مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...




MediaCoder 0.7.5 Build 4792 تغيير كدك فايلهای ويديويی و صوتی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


MediaCoder 0.7.5 Build 4792 برنامه اي حرفه اي و بسيار قدرتمند براي تغيير كدك فايلهاي ويديوويي و صوتي . توسط اين برنامه مي توانيد انواع فايلهاي صوتي و ويديويي را تغيير فرمت داده و كنترل كاملي بر روي تمامي جزئيات از جمله : سايز , كيفيت , نوع كدك فشرده و ... داشته باشيد .
 كيفيت برنامه در تبديل فرمتهاي ويديويي بسيار بالا مي باشد و نظير اين برنامه به ندرت يافت مي شود .
 البته دستيابي به نتيجه كيفيت مطلوب نياز به تنظيم دقيق تنظيمات خروجي دارد . ورودي برنامه از طيف وسيعي از فايلهاي صوتي و ويديويي پشتيباني ميكند و از اين لحاظ نيز كم نظير مي باشد .
 توسط اين برنامه مي توانيد فايلهاي حجيم ويديويي را با حداقل افت كيفيت به فرمتهاي كم حجم مثل Divx تبديل كنيد .